Sep 7, 2010

Ya Allah , Almighty God ...


Sebelum kau pertemukan aku dan dia...
aku terasa takut,takut kalaw-kalaw pertemuan itu membuat aku sukakan dia....
sebelum Kau membuat aku sukakan dia, aku sgt takut klw2 prasaan suka itu membuat aku sukar mlupakan dia....sebelum kau takdirkan begitu, aku skali lg takut klw2 aku tdk dpt lari dari memikirkan dia dan seterusnya menyayanginya...sebelum kau takdirkan aku menyayanginya,aku paling takut kalaw2 kau juga akan melahirkan perasaan cinta aku terhadap dia...dan sebelum kau lahirkan perasaan itu, aku juga takut klw2 suatu haru nty kau akan takdirkan bahawa antara kami perpisahan tercipta...sebelum kau cipta perpisahan itu,aku terlalu takut klw2 inilah hakikat yg harus ku terima...
      Ya Allah.....
andaikata sengaja Kau pertemukan aku dan dia,sengaja kau wujudkan kasih syg kami berdua dan sengaja jugak kau lahirkan prasaan cinta aku terhadap dya krana kmahuan Kau utk kami bersama..Kau tunjukkanlah..Kau tunjukkanlah bhawa perpisahan ini cumalah smentara...tetapi andaikata prtemuan yg Kau takdirkan dan prasaan cinta yg Kau lahirkan ini sekadar 1 ujian, Kau bawalah aku pergi jauh daripadanya... Kau berikanlah aku pengertian bhawa aku bkn mliknya...agar aku dpt mlupakan pertemuan itu, agar aku dpt menyisihkan syg itu.. dan agar aku dpt singkirkan cinta itu...agar jgk aku dpt mengabadikan sisa kenangan lalu menjadi sejarah hidupku...dan meneruskan perjalananku seperti dahulu.....
Amin....